Priority Management NL Blog

Blog-Image-priority-4-01
Time Management

5 tips om e-mailoverload te vermijden!

E-mailoverbelasting is een probleem waar veel mensen mee te maken hebben. In dit blog geef ik je 5 handige tips om je e-mails onder controle te houden

Time Management

Gelukkigere medewerkers met goed Time Management

Steeds meer bedrijven omarmen plannen rond het welzijn van hun werknemers. Niet zo gek natuurlijk want voelen werknemers zich goed, dan heeft dat...

Time Management

Opschonen mailbox, een hels karwei

Herkenbaar dat het vaak aan tijd ontbreekt om alle mails die over en weer zijn gegaan, op te schonen. Aan tijd ontbreekt? Nee onzin, ik heb er geen...

Hoe de baas over je eigen tijd worden?

Leiding nemen over je tijd klinkt moeilijker dan het echt is. Afspraken plannen we continu in onze agenda’s. De kunst is afspraken met jezelf te...

Stress controle

Het CBS noemt het een situatie waarin er een disbalans is ontstaan tussen de eisen van het werk en de mogelijkheden van de werknemer om het werk go

To do, don’t, done!

Als je weet wat je moet doen, kun je je tijd daarop indelen. Dat is het idee achter het inplannen van je to-do-lijst.

Weer naar kantoor! Of toch liever niet?

Toen ik half maart 2020 hoorde dat we voorlopig thuis moesten werken, haalde ik m’n schouders op. Ik was al gewend om één dag thuis te werken.

Mis niks van de laatste inzichten, kennis & updates

Vrije tijd in je inbox!